tisdag 9 april 2013

Hård träning

Tjena

 Nu har hårt träningen dragit igång igen efter min sjuka vecka vilket har varit ett rent helvete om ni frågar mig! som kanske många vet så har jag tränat extremt hårt i vinter för att kunna hänga på dom snabba gubbarna upp i toppen utav superstock 600. åkte tyvärr på en riktigt sjuk veckan och lite där till och bestämde mig nu för att lägga i en extra växel inför kommande säsong som kommer bli stenhård om ni frågar mig.

Har en gammal vän som jag tog kontakt med vars pojkvän är riktigt duktigt PT/ kostrådgivare som har suttit ner med mig och gjort ett personligt kost schema och träning intervaller för att kunna optimera min kör träning samt vad jag kommer att kunna prestera där ute på banorna. Kan redan nu säga att det inte kommer vara någon lätt väg att gå och kommer kräva 110% fokus från min sida att klara av detta men jag skall lyckas och vägrar att ge upp. Maten är speciellt ingen lek den som alltid vart så god kommer nu snabbt ändra sig till en helt annan del utav mina vanor vilket jag inte riktigt tycker om. men men de är nödvändigt och jag kommer endast må bättre utav det så . Go Big or Go Home är det som gäller hädanefter.

Mvh Pontus #94

Bild ifrån linköpings motorbana, Fredrik Watz i täten samt jag 2a med starkt fokus på omkörning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar